Vasaloppet

var det idag. Sitter inne trots fina vädret och tittar. Har ju åter igen tagit mig upp till Storuman igen. Så nu befinner jag mig ute på Luspnäset.
Det är ju massa annat skoj idag på tv också. Massa sport! Man får svårt att välja om man ska vara inne eller ute.

Vi ska iaf hämta en "skid"-pulka hos faster Bettan så vi kan ta oss ut och åka skidor.

och det blir vi fyra som ska ta oss ut. Men Tristans favvoleksak tumstocken får stanna hemma=)!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mammi

Håller med om svårigheten att välja ute el inne idag. För mig lockar nog tv´n och symaskinen mest så ni får njuta i skidspåret för mig oxå

Postat av: Fanny

Tristan är fasiken liiite smålik Neo på den där bilden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback