Påskhelgen har sitt slut

Första året jag inte är i stugan. Känns lite konstigt. Men så är det ibland. Helgen i Umeå har vart helt ok. Ingen snö för den har solen tagit bort. Färg och fräknar har man fått i massor. Istället för påskmaten vad den innefattar så har det blivit grillat här istället. Tristan har haft storasyster L hos sig under påsken och dom har haft det så kul tillsammans. Det är så roligt att se hur glada dom blir i varandra=).
Balkongen har fått sig sin vårrenovering så nu är den besöksvänlig.
Förra veckan var jag stalledräng och ridning ingick i det. Kul att rida igen och extra kul att rida på fina hästar=).

En annan sak är att nu har jag äntligen tagit mig ut på löparrundor. Två rundor har det blivit och mer ska det bli. Insåg att jag verkligen saknat att springa. Så skönt att sätta musiken i öronen och bara springa.

Nu blir det lite lek och mys med Tristan innan han ska lägga sig.



Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mammi

Hurtiga du!!

Postat av: Therese

Har du ett bra tips till flodhästen aka. jag hur man kommer igång. Jag dör ju typ av 10 meter!! ;) Å de är faktiskt inget skämt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback