Blod, svett och tårar

Oj oj vad det händer grejer här. Framförallt med Tristan. Jag tyckte han nyss hade lärt sig krypa, och efter det lärde han ju sig att resa sig upp. Nu helt plötsligt så står han själv kortare stunder och han går tillsammans med "lära-gå-vagn". Man blir så imponerad så av sin son. Härliga tider=)!

Imorgon har vi en begravning framför oss. Skulle helst sett att den inte skulle ha existerat, men det är nåt som nu måste göras. Jag hoppas och tror att det kommer bli en fin tillställning och ett fins avslut för dom närmaste och anhöriga.
Så upp tidig morgon blir det. Flickorna ska till faster och Tristan ska få vara med bästa Marja. Dom ska tillsammans med Rickard och barnen åka upp till Gammlia och kika. Tror det kommer gå superbra och han kommer nog tycka det är spännande.

Det känns som sommaren börjar smyga sig på nu. Vi har haft riktigt varmt nu i två dagar, bortsett från blåsten som va idag. Men man känner ju hur man rikitgt längtar till sommar, sol och badstränder.

Här får ni en liten bild på en kille som störtdykte ner i golvet. Det resulterade med en rejäl fläskläpp och tårar. Men lite tröst av mamma så va han tillbaka i sitt glada jag.



Busungen med glimten i ögat;)



Dags att rikta in sig mot sängen. Blir en lång dag imorgon!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mammi

En fläskläpp av många med den farten som sötnosen far fram. Hoppas det går bra idag, tänker på er och de anhöriga. Ge Å en kram från mig.

Postat av: Faster

Sötunge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback