Helg slut!

Då har ännu en helg gått av bara farten. Vart lite gott och blandat av den. Tog bilen igår och drog upp till Skellefteå och tittade på hästtävling. Detta gjordes utan son. Han fick stanna hemma med pappa. Gick super bra både för mig och honom=)! Men lite ovant känns det att vara utan honom så länge, men det är lika bra att vänja sig!
Skoj att va på tävlingarna. Träffa massa trevligt folk och fick se massa fina hästar. Man blir ju som sugen själv också. men jag har det bra utan häst

Igår kväll gjorde jag väl som alla andra...såg Melodifestivalen. Eller såg och såg, jag somande där mitt i. Men jag såg slutet och att Sverige och Saade blev trea. Riktigt bra gjort!

Imorse fick vi en variant av sovmorgon.. Efter att ha vart uppe med Tristan och gett honom frukost så gick vi och la oss igen runt åtta. Sen sov vi alla tre till tio. Det var länge sen kan jag lova. Men skönt!
Idag har mest bara bjudit på innedag då det vart lite tristare väder. Blev ett litet besök på ÖB med Gizela. Så nåt blev gjort iaf=).

Tömde kameran och hittade detta söta kort på Tristan=)
Här tog jag busungen på bar gärning efter att han hittat åt tandkrämstuben.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna

hahaha vilken bild!Undra om han tyckte det smakade bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback