veckan börjar med regn...

...och slutar med barnbidrag=). För det får vi på fredag!!  Som sagt. Här var det regn, och då blir det innedag än så länge. Lillhjärtat sover nu så vet inte vad än, men nu ska jag få nåt gjort.

Har ringt massa samtal nu på morgonen. Bl.a. försäkringskassan som hade sååååå lång kö idag. Men dom ringde upp mig lite senare så tack för det att jag slapp sitta i telefonkö. Tack också snälla människa som jag fick prata med. Tummen upp för henne. Hon visste vad service var. För ibland får man ju dom här människorna som inte har känslan i att leverera ett bra telefonsamtal. Dagens ros till kvinnan på andra sidan luren.



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback