TOSHIBA vs ACER

100media_imag018 (MMS)

Testar mammas nya labtop. Pretty stoor om man jämför med min lilla rosa. Sen är den ju sjukt mycket snabbare än min. Lilla rosa är ju fortfarande bra mycket händigare att ta med. Ryms perfekt i skötväskan bland alla blöjor, kläder osv. Superduper! Jag är nöjd med lilla rosa bortsett från hastigheten. Jag är inte petig, men den går lite långsam...Men det funkar för mig!! Mamma får många pluspoäng för sin, den var inte tokig heller..

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Therese

Jag vill också ha en rosa dator!!!!

Postat av: Daddy

Jag då? Får inte jag andvända den?

Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

Postat av: rebecca

Frågestund på bloggen! :)



http://pitchtjejen.blogg.se/2011/july/fraga-pa-1.html#comment



& ursäkta om du inte gillar att få sånt här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback