Soliga dag!

100media_imag002 (MMS)

Vi har det så bra...slappar på balkongen för fulla muggar. Tristan har blivit lite småförkyld så vi backade på öf idag. Trodde han blivit bättre men han har vart lite småhängig idag på fm. Så efter promenaden så har det blivit att vara hemma. Men rätt skönt också, man kan ju vara ute. Balkongen är som ett extra rum nu. På golvet 'r det svalt, vindfritt och skönt. Nu har lilla trollet somnat så nu ska jag dricka kaffe och lapa sol. Det var ju som ett tag sen jag skrev här regelbundet. Vart lite slapp på den fronten. Mycket har hänt på senaste tid. Just nu är jag inne i ett flow med promenader och löpning. Kul har det blivit också, och då är det ju bara att köra!!! Har som mål att springa en mil innan sommarn kommer. Jag varvar veckorna med PW med barnvagnen och ensamma löpningar. Bra både mentalt och fysiskt. Det beror lite på hur det ser ut på hemmafronten om man är ensammen eller inte. Jag och Giz funderar på att vara med i vårruset, men då ska det anmälas innan fredag så nu får vi ta och bestämma oss. Men det är ju inte så svårt att göra det egentligen=) Pratade med Hanna idag och hon var en glad ägare till en ny häst!!! Grattis! Ska bli spännande att flja hans utveckling. Kommer nog gå super. Ne...nu kallnar kaffet!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att välja film och trycka på play!

Postat av: kickan

jag tar med mig alla nagelgrejer upp, sugen på nails? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback