Fullt ös...

En dag med massa saker på shemat. Känner mig helt slut på nu!!
Vi började dagen att ta oss ut på gården för lite snöskottning, så medans jag och P stod för skottningen så var det två tjejer som mer än gärna drog runt Tristan på sin pulka. Lilla parveln tyckte det var hur bra som helst där han satt. En liten tripp på macken sen så var det dags för lunch. Det var iaf hur härligt väder som helst ute idag. Riktigt skönt! 

Tjejerna hade sitt kalas idag. Prinsesskalas!!! Dom va taggade kan jag säga. Under tiden så var jag och snusade på fina Celiine. Va liten man kan vara. Tristan blir ju så stor helt plötsligt. Och tung!!!

Lite god middag som avslutning på dagen med P i form av Avocado och Gurk-soppa och hembakt bröd. Mums. Nu sitter jag och Tristan och tokmyser i soffan. Eller...han sover...men jag myser bredvid honom=) och glor på Fångarna på Fortet.

Tristan gjorde stora framsteg med ätandet idag!! Jippi!! Nu såg det inte ut som att han skulle kräka upp hela sig själv utan helt plötsligt så åt han=)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback