Sköna söndag...

har vi idag. ´Men så trött jag är fortfarande. Tur jag har bästaste P som klädde på han och Tristan och drog iväg efter frukosten. Så nu ligger jag här helt alone och ska få göra precis vad jag vill. Och högst på listan ligger faktiskt slappa i sängen. Så skönt. Och eftersom vi skaffat en ny rauter så kan jag ju ha min lilla rosa i knäet och surfa i sängen!!!=)

Vad mer är på agendan idag då...? Vinterstudion, träning, städning. Ska försöka hinna med alltesammans innan dagen nått sitt slut. Grand final för idag blir ju nämligen SOLSIDAN som börjar med Säsong !! Yes!!!
Pokern och Solsidan kommer att konkurrera med varandra på söndagarna klockan åtta. Men eftersom jag är kvinna och kan göra två saker samtidigt så blir det två trevliga sysselsättningar samtidigt.



Här är lilla killen på G att sticka iväg med pappa för lite grabbhäng!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback