Sängmys blir det idag.

100media_imag001 (MMS)

Känner mig hur trött som helst. Tänkte mig en promenad i det soliga vädret (dock kall, men vad gör det), men jag känner att neeee... om jag någon gång ska sova så ska det absolut bli idag. Passa på när Tristan ska sova. Man kan ju alltid sätta på en film på datorn. Vi har problem med Telia (igen). Vi löpte en ny Rauter (stavas det så?!) så att vi kan ha trådlöst hemma. När vi nu skulle installera den så funkar inget längre...inte ens no TV... Tv är ju inte det viktigaste i livet, men den e ju alltid bra att ha ibland. Misstänker att det är vinterstudion idag...:( Fredagskvällen tillbringades på Bryggargatan 41 och det blev både film och spel. Filmen var Buried med Ryan Reynolds...absolut sevärd. En film som jag iaf vände tycke om ganska mycket i filmen. Spelet blev RISK... Detta spel väcker många fina minnen för mig. Risk spelade vi alltid tillsammans med vår fina saknade vän Isa och hennes kusin runt juletider. Och det är fortfarande alltid samma visa varje gång....REGLERNA... jag kommer aldrig ihåg dom. Och aldrig vinner jag heller=) Men det gör inget. Det är kul och väldigt socialt. Men tid tar det. Vi var nog inte hemma förrän runt tvåtiden...huvva. Men det som inte dödar en...härdar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback