Nytt År - Ny Blogg

Det får bli så. Jag är ju egentligen värdelös när det gäller datorer och dess teknik. Men jag har lovat att hjälpa mamma och hennes blogg så då tänkte jag öva på min. Man kan ju faktiskt få rätt mycket hjälp via internet och massa googlanden så hittills har det blivit lite förändringar. Faktiskt rätt kul också. Men långt ifrån klart. Ska försöka fixa och trixa lite mer...

Vi är ju uppe i Storuman för en visit då den andre är på jobb. Hunnit med massa hittils. Träffat släkt och vänner, vart på spinning med Hanna och även kört lite hemma-träning. Det bästa med hemma träningen är ju att man aldrig behöver åka ifrån den. Den följer med vart man än är.
Ikväll var det fika ute på Luspis med massa trevligt sällskap och väldig god paj...MUMS.

Idag var vi ute på en promenad. Blev en kort en från farmora till mor min. En sträcka på 3,1 km. Trots vädrets
-22 grader så fick jag igång flåset riktigt bra så mina "ej tränings-kläder" som jag hade på mig var dyng-sur av svett. Så en anledning att fortsätta träningen hemma då man liks behövde en dusch iaf.
Ska imorgon ta vägen upp till slalombacken med vagnen och köra lite PW med intervaller i uppförsbackarna. Vägen dit borde ta ganska bra. Jag känner mig inte redo för utsiktsbacken än...:-P

Påta lite mer nu med bloggarna så får vi se vart vi landar!!

Hittade förresten en bild från julen och inser att jag måste jaga rätt på resten.
Visst var han rätt söt i sin smoking-overall=)





Mixad bild med hjälp av en App till Iphone...

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna N

Vad himla fin bloggen blev !

Postat av: Stannapanna!!!

Duktig du är !!! Både med träning och med bloggfix ! Då kan ju jag hyra in dig att göra om min lite :-D ( Bloggen menar jag ;-)

Postat av: Farsan

Vad snyggt det blev!! Och två mkt stiliga herrar är med på bild ser jag :) är han inte lika fin som pappsen sin så säg ;)

Postat av: Maria

Tack för igår, det var trevligt =)

Kram .

Postat av: Erica

Å när har hon tid med mig då ? ;) fint på bloggen. Är ju på g att göra om min oxå men har inte riktigt haft tid . ..

Postat av: kickan

Vad fin bloggen blev!! :) nu blev jag också sugen på göra om... :) Vad duktig du är som går slalombacksvägen!! det bränner bra :)

Postat av: Anna Henriksson

Maja sitter och tittar/läser med mig och när hon ser Tristan säger hon " en prinsbebis". =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback