Änglagård - Andra Sommaren

Då var den sedd ikväll. Insåg att jag aldrig sett den förrut. Men inte lika bra som ettan. Nu återstår bara trean!
Jag gillar Bergqvist som skådespelare. Jag tror baskemig hon gråter floder i både tårar och snor i varje film hon e med i (hennes bara bröst brukar oxå synas). Men jag gillar henne!


Har även insett idag att jag har en förkylning på G, och den kommer med stormsteg känns det som nu. Nyser i ett och nu börjar huvudet fyllas på med bomull. Va nog ingen hit att träna och va ute i kylan och svettas sen...
Men men, det fixar sig ska vi se.

Nu blir det Solsidan igen...spelade pokern samtidigt ju och det blev lite miss ibland=)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Åh, jag älskar colin Nytleys filmer! Och älskar Helena Bergström, och henne får man ju typ på köpet när man kollar på hans filmer, haha! :p - vad tycker du om hans filmer?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback