Stora städardagen!

Idag fick jag raket i rumpan och har börjat med både städning, tvättning och allmän plockning av hemmet. Bra att energin kommer av sig själv när det behövs.
Satt inatt uppe ganska sent och höll på med boken om Tristan. Lite för sent. Jag var trött imorse. Men det är bara att bita i det sura äpplet och kliva upp. Sova kan man göra sen. Insåg iaf att jag hade ju inte skrivit å mycket på bloggen om saker som hänt i Tristans första tid. Får ta och kolla på bilder och gissa mig fram=).

Ska snart ut och skotta gården medans Tristan ska sova. Idag måste han få sova längre. Han var på sånt mamma- och grin-humör igårkväll. Det var bara mamma som gällde och tårarna rann så fort jag inte var i närheten. Bäst att lägga han ute så han får sussa ordentligt.

Vi har suttit på morgonen och valt ut lite bilder som vi ska beställa efter. Svårt, men nu är det nog bestämt. Kommer bli jättefint. ka in imorgon och beställa dom. Tänka sig, det har redan gått tre veckor sen vi beställde fotade dessa kort.

Ikväll blir det pokern, hoppas på vinst!=)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback