Norrupp igen!

Japp Erica...då var vi uppe igen=)!
Jag och Tristan tog oss en tripp upp till Storuman igen. Tog oss till L-sele och där så väntade snälla mormor på oss. Så nu är vi här igen, och Hanna går på långledigt imorgonbitti så vi får det trevligt med varandra. Misstänker att Lillan kommer att få en motionsvecka bl.a=).
Och jag kanske hänger på spinningen oxå!!!! Jihooo.

Har suttit och tittat på skidskytte men ingen svensk medalj blev det, men ett tag såg det nära ut.

Nu har snart mamma kokat ihop en god fläskfilé gryta så nu blirelagött med lite mat.



jag är verkligen svag för svart/vita bilder. Skitsnyggt blir det. Och bilderna från Sandros är svart/vita nästan alla=)!!! Längtar!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erica

Härligt! Jag tänker oxå vållgästa Hanna i veckan hade jag tänkt så då lär vi ju ses :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback