Movietajm och ett sovpass

Vilket härligt väder vi har. Solen skiner för fullt, men än har man inte tagit sig ut än. Tristan ligger på balkongen och sover och tjejerna ska fara med pappa på bio. Så nu kommer jag passa på att sova. Hur trött som helst. Efter denna natt med 5 personer i sängen så har man inte fått många timmar... Nu ska dom tas igen.
Senare i e.m blir det kanske ett besök hos Luther/Sandberg. Får ta mig promenaden dit så man får sig lite luft.

Fiunderar på kommande vecka. Hur ska jag göra? Vart ska jag vara? hmmm... gäller att bestämma sig.

Nu blir det ryggläge på soffan!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erica

Kom upp hit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback