Back in buisness

Nu var man tillbaka i stan. Skönt att vara hemma. Borta bra, men hemma bäst. Så sant så sant.
Gjort lite ärenden på stan idag och bl.a har jag köpt en ny "första bok" till Tristan (igen) då jag inte gillade den första jag köpte. så nu ska jag fix lite i den. Måste bara kolla tillbaka i bloggen lite för att minnas vissa saker. Nu var det ju så att man kom ju inte ihåg alla händelser riktigt, vilket man trodde man skulle komma ihåg. Och självklart skrev man aldrig upp dom heller...
Så ett tips till alla första-mammor. Köp en bok redan under graviditeten. Fyll i eftersom hela tiden! Så ska jag göra om det blir en nästa gång för mig, men det får man nog drömma om.

så här ser iaf den nya boken ut. Jag köpte den på  Åhlens för 169:-. Finns hos dom flesta bokhandlarna för samma pris. Söt och fin bok.

Kvällen spenderades högre upp på Bryggargatan där det bjöds på tacos. Gott gott. Såg även melodifestivalen, och måste säga att det var absolut Danny som var den bästa ikväll. Duktig på att dansa är han också.
Hans bidrg kanske inte är så mycket schlager, men vilka låtar är det nu förtiden. Inga. Det är nya tider idag, inte som det var förrut, och det gäller framförallt för melodifestivalen! Men det är ju underhållning iaf!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback