Torsdag med superfint väder och kallt.

Dagen har bara rusat fram. Tog prommisen på f.m som vanligt. Ner till stallet och fixa Maggan för dagen.

Rasmus ville inte följa med idag. Jag ropa, men de kom ingen hund. Så då fick han stanna hemma. Han tyckte nog det var för kallt. För ni som inte vet så gllar ju inte Rasmus promenader. Hur kan en hund inte gilla promenader??? Det är faktiskt så, han gillar INTE promenader. Trots detta så får han ju gå på promenader iaf. Men idag såg jag inte ens till honom=)
Timon minnsan följde med. FAst väl nere vid stallet så tyckte nog inte han det var så kul. Låg och huttra på ett täcke i stallgången. Blev t.o.m sur på bästa kompisen Sheni då han kom och ville leka.
Hann tillbaka lämpligt tills Hanna kom hem till hennes lunch. Lite käk både till vi och Tristan.
Nu har han somnat så jag fick mig en dusch och fixat lite här på Blåvägen.
Vi var på ett party igår kväll. Mary Kay party. Fina produkter, men dyra. Funderade länge hur jag skulle göra. Bestämde mig för att inte köpa. Då kan jag istället med gott samvete köpa mig nya skor... nämligen Reebok Easytone.... jag tror dom är riktigt bra.
Då behöver jag inte ha dåligt samvete att ha köpt massa andra saker istället för dessa skor.
Partyt var iaf trevligt trots att det inte blev någe inköp. Sen var det gott fika också=) Och en skön promenad blev det hem till Stensele sen och himlen var full av stjärnor... Så fint!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Fanny

Nice! ett mkt bra köp :D

testat celsius?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback