Fullt ös!

Fullspäckad dag med jobb och kvällsmöte. Snart är det läggdags.

Har fått vart på förlossningen idag på en visning. Och de va då en väldans positiv upplevelse. Lite småtråkiga rum, men annars så va de ju en rätt lugn atmosfär. Man får hoppas att upplevelsen känns detsamma när dagen D är här.
Nu vet man iaf vart man ska så nu är det bara för tiden att gå så bebben kan komma ut.
Jag har ju vart så bortskämd med graviditeten under hela tiden, men nu har jag fått lite svullna fötter. Ska ju absolut inte klaga, men märker att crocksen är dom bästa skorna och mina remsandaler är dom sämsta pga att fötterna ser ut som kassler efter jag haft dom=)

Jag har fått en ceck-lista från min kära sambo (som har vart med om detta två gånger om) och den har vi nu fått börja pricka av. Skönt!! Ganska mycket som är bra att fixa innan bebis kommer.
arnvagn är iaf fixad. De blev en Brio Sing, sen fick vi ju en superfin skötväska av mamma. Och som alltid är den ju så homemade som den kan bli. Så jag kan stolt gå runt med den och veta att ingen annan har den. Tack mamma!=) Sen va de ju massa fix med papper hit och dit. Papper som ska till försäkringskassan osv. Måste beta av mer på listan!

Nu är det dags för Cougar Town och ett mail till syrran.... det ni!!=)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback