Skoter premiär 2010

då sitter man hos syrran och Mr M. Åkte upp hit imorse efter jag och Patrick vart i stallet och fixat hästarna.
De va en som va lite sugen på att köra skoter. Så jag ställde upp och följde med, trots min snuva. Har tagit nässpray nu. Gillar ju egentligen inte det då jag tycker det bränner som skärseld efter man använt det. Men de va som helt täppt, och då e de inge roligt heller. Men nu andas jag in och ut. Nog pratat om min snuva och näsa...

Har vart som sagt på en skoter tur idag. Oj, vad kul det var. Och vädret va ju så fint med sol och allting. Fick en fin bild med sol som jag ska ladda upp när vi är i Umeå igen.
Blev upp till SO-macken och sen ner till Barsele och hälsa på där. Oj, vad Cornelia växer. Så det knakar!
Nu blir det dusch snart så vi får åka och äta lite mat. !

Senare ikväll blir det nog nya Buzz spelet. Jippi!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback