Nattugglor

100media_imag005 (MMS)

Tristan vaknade för ca 1 timme sen och än är han vaken. Vill bara mysigt och det är ju bara för underbart=)! Struntade i Luspis idag då jag tyckte det var för kallt för prommis imorse, vilket visade sig senare under dagen inte bli så kallt. Men men... Det fick bli mys hemma hos mor och far. En snabbis ner på byn för lite inhandlande av ingredienser till middan. Bjöd på Thai-gryta med fisk. Rikitgt gott blev det! Följde med Hanna på Åbacken och svettades igenom ett spinning-pass. Hujedamig va skönt!!! I like to be swetti!! Lite tungt...eller ganska tungt! Men jag orkade med hela passet rakt igenom och fick pumpa ut det sista på slutet. Märks att det man gjort hemma sen senaste gången jag spinnande har gett resultat. Så med andra ord...Mera promenader och Mera hemma-workout!!=) Imorgon har vi ju fredag som väntar med diverse händelser. Hanna går ju av nattpasset så nu får vi umgås lite mer. Nu ska jag ta min son och försöka få isäng han. Ska se 1/2 8 hos mig + Robinson på playTV...och detta i sängen...=). Jag som har bojkottat sängtittande, men det är ju faktiskt lite mysigt=) Sov gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: kicki

Åhh, nästa spinningpass vill jag följa me på!! :)

Postat av: Fanny

Det var verkligen kanon mysigt! Och frukosten var topnotch! :D

Testat Celsius än förresten? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback