Jul 2010 avklarad

och det gick ju alldeles prima. Mätt blev man i vanlig ordning och klappar så fina så.
Vi åkte upp till Storuman och Hanna & Mattias. Trevligt trots att det blev en kortis i år. Åkte hem på juldagen.
På kvällen fick jag äntligen träffa min fina, rara, söta vän Angelica och hon fick äntligen träffa Tristan. oj vad man saknar henne.
Tillbringade annandagen med henne i Lögdeå och shoppade loss på modehuset. Hittade mig äntligen en vinterjacka....jippi!!:) En svart vanlig, enkel, stilren Elvine jacka blev det!!
Var på stan imorse vid öppning ocså och då fynda jag en ny sport-BH och tänings/löpar-byxor. Bägge från Nike. Dessa grejer är ju perfekt att fynda på rean. Inge roliga saker att köpa till ordinarie pris.
Imorgon blir det att börja med promenaderna igen. Har ju som blivit lite av det sen all denna snö började härja i stan. Men nu är det slut med snön och vilan. Ut och traska i vanlig ordning imorgon tillsammans med hemma-träningen också. Ska fixa en kettel-bell i veckan. När jag skaffat den har jag så jag klarar meig med saker här hemma.

Nu sitter vi här och slappar efter denna helg. Ska ladda för pokern.
Nästa grej blir ju då nyår men det har vi inte börjat tänka på än.
Det får bli som det blir=)!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback