Veckans startskott

jag hade telefon maraton imorse innan jag hunnit kliva upp. Bl.a ringde han som tog ut hästarna imorse o berätta att Kalle hade mött honom i dörren. Kalle hade haft en helt underbar natt/morgon och värsta frukostbuffén hade han ätit upp. Såklar va väl dom andra pållarna inte så nöjda eftersom dom blev utan...
... min häst ääääälskar mat, så ni kan ju förstå att han va nöjd=)

snart blir det nog ett bokad besök till Stensele. Kommer in en skoter till storuman som vi ska titta på. Så vi får se vad det blir för något...=)

Jag o Patrick ser på idioterna i Grannfejden. Vad är det för fel på männsikor som bråkar om saker och ting, att dom orkar. Hoppas man får normala männsikor och att man förblir det själv!!

Kram å hej!  // Linnéa

 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: erica

Vad fin han e !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback