jippii...sol!

började dagen med en sovmorgon. Fick vakna 09.20. Härligt. De va länge sen=)
Idag e jag ledig. Och vad ska man då hitta på. Lite bak måste jag göra. På Hippo ska de vara julshow och där ska man lämna in 2 st bakverk på lördag. Jag har sett dom andra åren att vissa bakverk är köpta på ica, men jag ska minsann baka eget. Däremot ska man också lämna in en sak som ska vara med i lotteriet. Värd 100:-.
Problemet är att de är alltid inlämning av sådana saker till kl 18.00.
Jag slutar ju kl 18.00!!!!  Får väl skicka med någon.

Halv elva kommer Angelica och då blir det promenad. Solen skiner idag och det är -6 grader. Härligt. Synd bara att vi inte har någon snö...

Pratade med syster igår också, och hon lät lite gladare av att fått komma hem.

Det blir en sväng till ridhuset med Kalle idag också. Går icket att rida ute. Stenhårt.
Förresten, kvinnan som provred honom ringde igår. Vill att jag ska fundera på priset. Nog kan jag göra det, men jag tror jag inte vill släppa honom för vilket pris som helst.... Han må va till åren, men han är ju ändå hur fräsch som helst. Fortfarande springer han väldigt fort=)

Hade tänkt att lägga upp ett foto idag på fina solen ute, men jag tror minsann Patrick har tagit med sig kameran till Örebro.... hittar den inte.  Ni får ett kort någon annan dag.

Kanske lite gröt och sen baka.

Vi hörs

// Linnéa

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback