Underligt...

...verkar som att det blir blogg-torka när jag befinner mig i Umeå.

Lite kort sammanfattning om dagen. Fått haft bra väder idag med igen! Härligt. Gjorde ett morgonpass hemma i morse. Det blir bara svettigare och svettigare. Känns så fort det blir mildare ute! Lunchat tillsammans med en annan idag på en Thai-resturang. Vart på öppna förskolan och träffat lita andra mamas. Lagat korvgryta till middag, och den blev helt klart godkänd av de andra. Kört en sväng med snabeldraken och moppen.
Nu ligger alla barnen i sina sängar och jag ligger i soffan, och det ska jag säga känns gött!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mammi

Bra jobbat gumman, det kostar på krafterna att vara trebarnsmamma, fråga mig - jag vet ;-)

Själv sitter jag och pular med "utmaningens" första projekt, det blir nåt till Tristan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback