Underbara dag!

Nu börjar det kännas att man är uppe vid sextiden på morgonen. Bensinen börjar ta slut. Men man kan ju inte lägga sig redan.
Jag coh Tristan har haft en underbar dag ute idag. För ute har vi vart i stort sett hela dagen. Efter frukosten hos syrran på Luspis så tog vi vårt pick och pack och begav oss ut med hästarna. Jag red Maggan och Hanna tog Tristan i sparklådan och Lillan fick hänga med på släp. Gick ju hur bra som helst. Lillan e ju som en stooor hund fast mycket grövre. Lillan fick även följa med jag och Maggan uppför en backe i full galopp...hon såg ut som den lyckligaste lilla ponnyn som fanns. Fort sprang hon fram och tillbaks=).

Efter lunchen så var det dags för Hanna att fara på jobbet så då tog jag och Tristan åter igen sparken och begav oss in till byn igen. kom inte in förrän strax före fyra. Oj, vad jag älskar dessa dagar. Är det så här kan jag vara mammaledig länge länge. Tristan är fortfarande rosig om kinderna och han är en nöjd gosse för tillfället.

Jag har pratat med en go vän på telefonen idag och Tristan fick prata med pappa över Skypen. Då p inte har en kamera på sin dator så var det lite konstigt att höra pappas röst men inte se. Tristan tittade runt mycket kan jag säga=).

Sitter och tittar lite avundsjukt på min mamma som pysslar som vanligt. Tänk om man kunde få hennes fingrar och kretivitet på en gång, plus att man hade en pysselverkstad hemma på en gång också....



Visst ser det rätt mysigt ut...?!?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback