En dag full med trevligheter

Det har vi haft jag och Tristan!!
Vi började att kliva upp i ottan. Sju blev det, men med lite smyg då lilleman fick fortsätta sova. Fixa iordning sig själv så man såg någorlunda måndagsfin ut. För idag var det nämligen dags för fotografering hos Sandros inne i stan. Nio var vi där och det var hul kul som helst. Tristan skötte sig bra. Var lite konfunderad över vad vi höll på med då vi larvade oss så mycket=). Men lite solksensleenden bjöd han på.¨
Nu är ju bara det stora problemet att välja ut vilka bilder man vill ha och vad för typ man ska beställa. Om jag tyckte det var klurugt när jag var "Modell för en dag" så är nu detta tusen gånger svårare. Jag älskar varje bild!!!

Ett besök på jobbet tog vi oss också tid till efter photoshootet. Alltid lika trevligt att träffa dom. 

Fick sen lite promenadhäng med Tom o Gizela där även kvällen avslutades. Men emellan där fick jag världens mysstund med älsklingen. Han har ju kommit i den åldern nu när han inte alla gånger accepterar att han är trött, men idag på e.m. så låg han på min mage och bara mös tills han somnade. Där sov han i 1 1/2 timma så jag med fick en liten lur. Det är ju underbart!!

Filmstund hade vi på Bryggargatan 41D och det blev en gammal goding som finns i tre filmer nu...
 
...det märks att det var nra många år sedan denna film gjordes. Jag minns ju knappt nada i den. Nu har vi ju två filmer kvar så fler filmkvällar att vänta.

Nu ska jag stänga min ögon för lite sömn bredvid världens sötaste.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback