Nostalgi...

...att kliva in på badhuset i Storuman. Jag minns inte sist jag var där, men det måste nog ha vart då man gick i skola. Och det var ju ett tag sen. Jag saknade den stor plastkorgen med svamparna som stod på bänken nedanför kassan, annars var det som vanligt. Dom har bytt färg i entrén.
Badet gick galant, bägge kusinerna hade stoora ögon från början och tyckte det var mycket spännande. Tristan älskade att ligga i vattnet. Han plaskade och plaskade. Han var som ett russin innan vi var färdiga.
Efter badet drog vi till Aktiviteten och fikade, och där var det också länge sen man va sist. Va tiden går.

Nu sover Tristan på soffan och jag är hur slö som helst. Ska bara slappa tills det blir dags för middagen. Vi bestämde med mor och far att vi ska laga middag tillsammand. Mamma handlar och dom kommer ut hit. Det tyckte jag var en skitbra idé!!!=)

Här kommer en bild på två vattendjur=)



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Monica Blomqvist

Vilka sötisar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback