Kvinnor kan!

Har jag och Gizela nyss bevisat nu på morgonen. Nu när hennes gubbe är borta  passar han ju självklart på att bilen ska in på service. Men de fixar vi lätt, packa in bägge vagnarna och barnen och begav oss iväg. Det kändes som bilen var full med vagnar=). Sen blev det en promenad hem i det kyliga vädret. Vi fixade det utan som helst några problem!!=)
Skönt med promenad för jag har har en träningsvärk från hell!!! I måndags körde jag ett pass som jag tyckte var helt ok, lite tungt, men inte farligt. Jag är inne på tredje dagn och jag har fortfarande pain i mina ben och rompan. Men men...så är det ibland.

Vi får lunchbesök av Elisabeth idag. Trevligt trevligt. Så jag ska väl skicka in mig själv i duschen så man blir någorlunda anständig.



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback