Dagen då Kalle försvann

Nu har det gått 1 vecka sen söta, fina, bästa, lustiga, roliga, knäppa, "jobbiga", charmiga, absolut alldeles underbaraste Kalle försvann från mitt liv. Nu är han såld!
Denna häst som har fått en att både skratta och gråta emellanåt. Hästen som lärde mig att rida bra. För många gånger var man tvungen att rida bra till exakt 100 % för att få honom på sin sida och vilja det man själv ville. Han lärde en mycket, och det som sagt med både svett och tårar. Han uppfyllde sin uppgift med bravur. Han är en häst med mycket personlighet och det hoppas jag dom nya ägarna också får uppleva, såsom både jag och C har fått gjort.
Gamla gubben imponerade på en också och fixade till sig ett besiktningsprotokoll med u.a överallt!!!:) Det ni...
...Still going strong;)!!

Sommarbete 2010



Sista ridturen

 





Puss Puss

Söndagen den 26/9 2010





Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Daddy

Va mysiga bilder, man blir tårögd.

Postat av: ÅM

Fina bilder =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback