Lunch avklarad...

...med syrran. Hon jobbar i veckan så då passar jag på att sova hos henne. Då får vovvarna lite extra tid.

Jag fick äran att äta Hannas goda kantarellsopaa med MYCKET grädde...Mmmm vad gott.
Fick även en skön dusch innan hon drog iväg till jobbet igen.
Har varit ute på promenad med Erica och Colin nu på f.m. Trevligt trevligt.
Nu är det slapp i soffan som gäller...skönt!
Hanna passar på att greja med nya datorn innan hon åker tillbaka till fabriken.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Fanny

Det tycker jag att du gör rätt i! Inte ett dugg billiga, men jag tror att det är värt pengarna. Har bara hört gott om dom skorna :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback