Äntligen fredag!

Jaha.. då var det helg igen.
Sitter här nu och försöker ta mig ut på promenad. Men kan inte slita mig från tv:n. Hör och häpna...jag har fastnat i Quisso på kanal 5. Programmet har tendens att gå på morgonen eftersom jag brukar se vakna med the voice som är programmet före. När Quisso väl har börjat brukar jag sitta och leta reda på alla dessa ord dom söker och förväntansfull väntar jag tills programmet är slut så jag får se vad det var för ord.
Man är ju knäpp, med tanke på att det är ett sådant dåligt program.
Nu är det ett mobiltele. märke som ska gissas på. Jag tror på Siemens eller Samsung.

Igår kväll var vi med tjejerna och bowlade. Kul var det. Flickorna gillade det också. Men den lilla blev lite trött där i slutet.
De e ju så långt mellan gångerna man bowlar. Tyvärr fick jag se mig besegrad av Patrick med ett par ynka poäng. Men nästa gång tar jag honom!!




Nu är Linnéa tillbaka efter så där en halv dag. Hann ju aldrig uppdatera bloggen i fm så jag gör det nu.
Vi tog oss ut på den där promenaden. Fick sällskap av Elisabeth och Viktoria. Trevligt, trevligt bortsett från att E valde fel väg med min city-vagn=) Men de gick ju iaf=).
När jag kom hem så kom Kicki på en titt så då blev det en kopp the med henne.
Tajmade in Tristans sömn sen så jag fick mig en skön dusch. Så nu har man "piffat" till sig inför denna stundande fredag kväll.
P bestämde mat och gissa vad de kommer att bli...?....Pizza. Men de ska ju bli bra.



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erica

Skön style ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback