Fy bubblan vad äcklig...

...ugnen kan vara ibland. Det var på tok för länge sen den blev städad. Men idag fick den sig en omgång. Blev super bra resultat. Varför ska det ta så lång tid ibland att hålla ordning och reda på saker och ting...??

Veckan har iaf börjat bra. Tjejerna va hos oss till tisdag. Patrick har bortajobb så han och töserna försvann igår. Blev tomt... Jag tycker nog bättre om lite livat hemma än att det ska vara så här tyst, Livia hade en rolig lek med Tristan i måndags. Hon lekte med hans mobil som hänger ovanför hans säng samtidigt som hon pratade med honom. Och oj vad han skrattade, Han skrattade tills han kiknade nästan. Livia märkte ju detta hon med så hon blev övertaggad till slut hon med. Fick med en liten filmsnutt på detta, men som vanligt så fick man inte med godbitarna. Det sluta iaf med att det blev lite för mycket till slut. För mycket skratt och en lute allt för taggad Livia som till slut nästan skrek av förtjusning. tristan bytte ut sitt skratt mot gråt=)!. Söta barnen är. Det märks så väl att dom tycker om varandra alla tre.

Idag dejtade vi ihop en prommis med Hanna, Savannah och Kellie. Riktigt trevligt. Blev den mysiga vägen runt Bölesholmarna. Blev t.o.m ett bad i sjön. Men de va ingen av oss tvåbenta som doppade oss=).

Lillkillen ligger och mojsar i sin säng nu och jag funderar på om jag ska framkalla lite kort. Har börjat skriva lite i Tristans första bok och jag skulle vilja ha lite fina bilder. Då kan man ju passa på att ta hem lite andra fina kort också. Vad hände med kameran som man bara plockade ut en filmrulle och la i en påse och skickade iväg med posten???  Jag har inte framkalla kort sen dess  och jag gissar att det är superenkelt att göra det digitalt. Men man måste ju som få tummen ur ibland...
Nä..ta tag i det och sen ladda inför morgondagendå det blir en förmiddag i hästens tecken!


Två tjejer och en kille som mysar i soffan.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Fanny

Oj vad han har vuxit! :)

Så mysiga kort.. :)



Haha, eller hur! nog för att jag gillar kyckling, men det finns ju en gräns..



Tror nog att filmen Psalm 21 kan vara riktigt grym, ska helt klart se den :)

Postat av: Erica

Ojojoj vad stor killen blivit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback