Upp med tuppen!

Här blir det ingen sovmorgon inte. Solen skiner och idag blir det en kanondag!
Igår när jag cyklade hem från jobbet så öppnade sig himmlen precis när jag parkerade cykeln på gården. Det vräkte ner och före det hade det blixtrat ock åskat. Ett riktigt sommarregn.
Det blir så fint efter regnet har kommit. På två dagar sen senaste regnskuren så har vi fått det så mycket grönare.
Patrick fick köpa sig en cykel igår, en fin en. Så nu kan vi äntligen cykla tillsammans. Funderar på att cykla på utflykt idag med picknickkorg kanske. Tänkte först få något bakat först.

Bio blev det igår kväll. Robin Hood, m Russel Crowe! Ingen av oss hade ju någon pejl på hur lång den va, men efter 2 tim & 20 min va jag fortfarande vaken=) Filmen var helt ok också.






Vi var på besök hos flickornas farmor och där var det en som var i arbtestagen och en som satt med mig och njöt i solen.

Ne... ta tag i det där baket nu kanske innan klockan blir alldeles för mycket!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback