Riiiix äfffffämm


Rix FM har kommit till stan. Jag och tre arbetskompisar gick och åt på Bishops. Sen en lite promenad ner till kajen. Mycket folk och musik från scenen. Trevligt trevligt. Darin, Ola och några andra som I never herd of...
Nu är de ju en musikhelg som kan kallas dugas. Får se om vi tar oss dit på lördag. Skidrow och Europe ska ju uppträda.

Trevliga nyheter från Hanna. Kalle är inte halt längre. Han måste ha slagit sig i lördags när han travade upphöjda bommar. Han som går som en klippa på allt sånt där hade ju helt plötsligt svårt för det. Får väl skylla på att han inte fått röra varken hinder eller bom på en lååång tid.  Så efter lite vila så har han blivit haltfri. Skönt!

 

Ikväll kom älsklingen hem också. Egentligen var det ju imorgon så jag blev väldans glad=) De blir som långtråkigt i längden att vara själv. Men sova gott ensammen i våran endast 1.20 säng gör man ju själv. Vi måste verklligen fixa bredare säng. Hur ska de gå när bebisen kommer annars. Då slippe man iofs tjocka magen, men ändå!!!

Va på Lilla Mirakel idag också. Butiken ska upphöra så dom har 40 % på hela sortimentet. Riktigt fina kläder och av bra kvalla, men oj va svårt helt plötsligt att köpa något. Vad ska man ha för färg?? Rosa? Blått? Vi vet ju i nte vad det blir för sort... men då kan man ju ta en mer neutral färg som passar båda sorter. Men vad är det för färg?? De sluta med att jag inte handla nåt. Men man kan ju gå dit igen nästa vecka, då var det 50%=).
Måste fixa en ammningsBH också. Nån som har tips på någon bra?? Vill ju gärna ha en innan bebis kommer så man inte behöver springa ut då och leta o prova.

Lev och må!! Nu ska jag slänga mig på soffan en stund innan läggdags!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: erica

lindex har bra ammnings bh:ar

Postat av: ÅM

Limegrönt passar på både pojke och flicka. Det där med ammningsbh är lite lurigt, för ddet kan vara svårt att köpa före.. storleken förändras ganska så mycket ;o) Jag köpte mjuka billiga ammningsbhár från Apoteker som var av nät och ahde första tiden. riktigt sköna under första veckorna. Hoppas du hitar någon bra i djungeln av saker =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback