Då var helgen avklarad!


Lördagkvällen tillbringades på kvarnvägen med grillning och goda vänner. Planen var utgång till kajen där bl.a SkidRow och Europe skulle uppträda.
Jag slängde tyvärr in handduken när de va dags att fara. Men dom andra hade haft riktigt trevligt.
Jag fick istället ligga hemma med en bok som jag plöjde igenom så när älsklingen kom hem så va jag kors i taket vaken än.

Måste bara tipsa om boken som jag dessutom läste ut i natt. "Mamma, pappa, barn" av Carin Gerhardsen. Mycket bra bok, men ganska hemsk också. När man börjat läsa den är det svårt att sluta. Läs den!!


Idag har de inte blivit många knop gjorda. Låååång sovmorgon. Behövligt och alldeles ovanligt konstigt. Sen bara ligga och slappa framför tv:n med hjärtat.
VILA hade sin utförsäljning så dit drog jag med mig Elisabeth och jag hittade 1 fynd bland allt jag provade. Men då sparade man ju lite slantar också=)¨
Sen blev det grillmiddag med Tom och Gisela på besök. Trevligt att Tom nu har flyttat tillbaka han med till Sverige och Umeå. Nu får man träffa dom oftare.

Nu får kvällen fortsätta i slappartema, men tyvärr utan min kära Patrick då han har åkt till S-vall för jobb. Ser fram emot våran lediga tid tillsammans vi har framöver. Den kommer att bli såååå bra!!=)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback