...

Då var Skellefteå klar för semi-final. Inte allt för ofta man sitter och tittar på hockey, med tanke på att Patrick inte är hemma. Men de funkar!

Haft otroligt fint väder idag, hoppas nu att vi får ha detta härliga väder med oss till fjällen. Tänkte framkalla lite fräknar i mitt fejs nämligen. Man blir ju på sånt bra humör när man får se solen. For ut och red med en annan tjej ikväll. Klockan var halv sju och solen lyste på oss fortfarande, Helt wonderfull!!

Funderade ett tag på att göra bort handlingen ikväll, men latheten kom på besök så de får bli imorgon istället. Som vanligt får man göra allt sista dagen innan man ska åka.
Men jag har ju fått stallfritt imorgon så tvättning, packning och handling står på schemat. Och lilla hjärtegrynet;), kommer ju hem så då går ju allt mycket lättare.

Vad har hänt med True Blood någon??? Jag har ju sett väldigt få avsnitt av dom, men nu när jag insåg att det var sevärt så verkar de vara slut på dom... Slut på säsong???





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback