bara 3 dagar kvar nu

Jag ser Svenska Hollywood fruar.... och jag gillar det. Inte för att dom är smarta utan så där medvetet, oförargligt dumma och lite småkorkade. Vissa av bönorna är charmigare än andra. Men jag är då inte avis på dom. Tack för att man har sitt eget liv!!! 

Dagen har iaf flytit på bra. Har fixat alla detaljer för påsken angående hästen. Det känns  skönt. 
Kalle banan fick sig också en ridtur idag...glad va han och de va jag med efteråt. Nu blir det morgontripp till honom imorgon och på onsdag ska snälla Carina rida honom så då är veckan uppstyrd innan man åker upp för påskfirande. Vad man längtar!!!
Nytt för iår i stugan är ju att mor o far inte är där. Även farmor o farfar stannar hemma. Känns självklart tråkigt, men vi andra får göra det skoj.
Men mamma har ju skämt bort en förrut, nu ska vi planera alla mat och matlagning. Men de ska nog bli bra. Nån gång måste man ju bli vuxen;)

Nu ska jag ringa min älskling som jobbar borta igen i veckan

..o här kommer en bild på någon annan jag håller kär:

 

visst e han söt min lilla kallepånke.... fan vilken hästnörd jag är.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kickan

Så härlig bild!! :) värsta tavelbilden!

Postat av: Gizze

Wiieee, då blir det föräldrafritt, då kommer vi och hänger hos er.. :)

Postat av: ÅM

Vilken cool bild på Kalle.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback