Softar dag

oj oj... då va de ett tag sen sist... IGEN! Men man kan inte hålla alla bollar i luften jämt.
Vi har det bra iaf. Snö har vi fått i mängder och kyla så man får klä sig. Men de e ju vinter!!
Kylan har iaf gjort mig lat vilket fått Kalle att inte göra många knop. Men han får sin vintervila kan man ju säga.
Nu börjar även en förkylning att krypa på... usch usch. Jag brukar ju oftast ha tur att jag bara hinner känna förkylningar komma och sen försvinner dom lika fort. så peppar peppar...

Ledig dag har man haft också. Klädde på barnen och begav oss till närmaste snöhög och åkte lite stjärtlapp... funkar ju alldeles utmärkt så länge man rör sig. Sen lite trevligt besök av Lundsten´s med familj. Fika och massa surr, alldeles utmärkt!!
Fikat drog ut på tiden vilket även då middagen gjorde. Så medans vi åt va det en liten tjej som var så trött efter dagens bravader så de blidde sängen direkt efter. Somna som en stock.

Imorgon blir det jobb igen i 2 dagar och sen helg igen. Vilken lugn start man haft på 2010!!!

Förresten, jag och Patrick va ju och såg Luftslottet som sprängdes igår. I like it! Ok, 1:an va ju absolut bäst men alla tre är värd varenda krona att se. Jag gillar Lisbeth!!

Lite slapp och mys med älsklingen i soffan nu innan man somnar.

See you

// Linnéa

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback