Lyckorus

Idag va vi på ultraljud. Väldigt spännande=)! Äntligen fick man se vad som finns där inne.
Fick en sån där klump i bröstet när jag såg den lilla. Nu känns det ju verkligt... på riktigt=)
Vi fick då en ny tid iaf, så nu är det den 3:e juli. Så vi får hoppas att allt fortsätter flyta på som förrut.

Har haft min lediga dag idag. Och den började jag och Mister P att skotta fram bilarna. Vi hade ju som hela sverige har haft det snö storm igår och snön hade drevat överallt. Helt sjukt va det har vräkt över natten.
Idag va det dessutom -17 grader plus blåst.
En trevlig lunch med kina buffé med Marja hann vi med också. Detta avslutade vi med kaffe hemma hos henne.

Nu badas det för fullt av dom små så jag passar på att skriva lite snabbt här.



Vi hörs!

/Linnéa

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: erica

åh vad skoj :) visst e det otroligt!

Postat av: Maria

Kram <3

Postat av: kicki

haha jag körde ju fast när jag kom hem från jobbet.. tog sats över plogkanten och trodde inte det skulle va så mycket snö på parkeringen men där var det värre.. jag fick skotta mig lös och in till min parkering :) Han har inte varit och skottat nåt sedan igår??? Det va dåligt....

Postat av: mikela

men så roligt! hoppas du får kalle såld i vår då :) saknar dig!

Postat av: ÅM

Så spännande =) Hade samma datum på Albin, fast han behagade inte komma ut förrens 17 juli =)) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback