I feel so sexy...

...in my face. NOT!!  Min förkylning som jag trodde skulle komma på blixt visit verkar ha kommit för att stanna en stund. När jag ser mig i spegeln så ser jag så där mysigt röd och torr ut under näsan och ögonen ser ut som jag istället för "Clear-eyes" droppat i medel om man vill ha "red-eye".
Känner mig ju pigg annars, men lite jobbigt att arbeta när ögonen bara rinner och rinner. Då ska man hjälpa kunderna och vara lite proffsig och när dom ser en så måste dom ju tro att man inte sovit på minst 4 dagar och när man öppnar munnen så låter man ju liite nasal. Skit också. Mår ju pigg annars förrutom detta.
Är det inte bättre imorgon får man väl platsa sig i källarn och jobba där. I värsta fall får man helt enkelt gå hem. Man ser ju faktiskt inte klok ut. Sista droppen av det hela är att jag har en ohyggligt lång utväxt i mitt hår också.
Ibland känner man sig helt enkelt inte på topp!!!

Dagen har iaf vart kall. I morse åkte jag till stallet för att mocka, på vägen hem därfirån och på väg till jobbet dör bilen helt plötsligt medans jag kör!!!! Bara dog.. jag rullade och rullade och hoppades verkligen på att hitta ett lämpligt ställe. Det blev till slut Statoil på Teg i rondellen! Hur bra var det då? Jag tryckte upp bilen mot snödrivan iaf så all trafik tog sig förbi iaf. Sen tog det 7 låååååånga minuter till Patrick kom och bärga hem mig till gården. Nu kom mammas julklapp till nytta för honom=)!

Barnen sover och vi ska se film nu. Inglouriouas Bastards. Vi får se hur bra den kommer att vara. En kanna the står också på spisen så man får värma upp sig lite.

// Linnéa

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback