Gräsänkling igen

ja... då va man det igen. Men man får ju lite nytta gjort.

Kallt har det blivit här igen, och gamla volvon vågar jag inte köra. Så jag kör det miljövänliga och cyklar istället. De är ju lite bättre för kroppen också. Så ikväll blir det en tur till Röbäck och stallet för att rida. Ska även sen försöka hinna med en prommis med Kikki och söta Tyra. Men kvällen har ju så få timmar innan det är dags för skönhetssömn igen. W6 drog ut på tiden så de blev sent innan man var hemma. Kom ju även på att jag glömt lägga ut morgonhöet till hästen, så NEJ va arg jag blev på mig själv. Cykla en extra sväng halv tolv på natten för det!!??!! Tur så va snälla grannen vaken så jag fick låna bilen...TACK=)

Nu en liten snabb fika paus på jobbet innan sista ruschen före stängning.

I´ll be back!

// Linnéa

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback