Ett provsmak av allt möjligt

Syrran och P ligger och sover. Jag sitter här i lugn och ro och äter frukost. Ska sticka iväg till stallet och göra det klart, för ikväll är det W6 och då hinner man inte med någon annat.

Vi tre var och såg Snabba Cash igår på bio. Jag och Hanna tyckte den var bra, Patrick blev besviken. Han tyckte det va så mycket som hade försvunnit från boken. Helt värda pengarna tyckte jag.

Jag vet inte om alla fått höra, men den 28/1 ska jag och P på ultraljud för vi ska ha en bebis=). Bebisen kommer i slutet på juni. Tycker det känns väldigt spännande. Ser fram emot en sommar med mycket promenader med andra som fått barn också=). Nu har man ju fått träna in sig lite på dom 2 små som är här varannan vecka också.

Här kommer ett provsmak från min nya frisyr plus att den är skickad från min nya telefon. Så nu lärde jag mig något nytt. Håret är klippt kort i nacken med "naturligt" fall uppifrån.



Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: A-E

Grattis till bäbisen!

Postat av: Stannapanna

Hi hi jag har nog anat ;0) Jätteroligt -Grattis ! Och snygg i håret dessutom!

Postat av: Anonym

Grattis till knodden*

Myzz med magen=)

kram kram

Postat av: erica

nice att du kommit på funktionen och snygg frilla. Antar och hoppas på fler bilder här nu :) kram

Postat av: mfendoun poumie jiean camille

i am a man i have 21 year i from cameroun in my life i not love girl you very beautiful i am love you so much.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback