ny frillefissa!

Nu är julen ute... Jippi! Och städat är det hemma

Fått mig en underbar dag idag. Lite små kallt, men strålande sol. Kalle o jag begav oss på en ridtur till Vidängsgården för att fixa fötter till honom. Man blir som på bra humör att få rida i solen. Kalle gilla det också. Sen var det bara att  bta om och sticka till Anna-Märtas för en klippniing och färgning. Nöjd blev jag. Färgen blev skitsnygg. Blonda kalla toner med lite inslag av "pastelliga" blonda bitar. Lugg blev det dessutom också. Skitnöjd!
Alltesammans kostade ju lite plus att jag köpte ett silver shampoo som är bra att ha nu. Och ännu mer blev det ju när jag kom till bilen och insåg att jag fått en P-Bot=(. Jag hade ändå lastat i pengar för en halvtimma över tiden det skulle ta med allt hos frissan, men de tog ut på tiden med ca 20 min.... jag kom ut 7 minuter efter att P-vakten satt boten=( Jaja... de va ju längesen jag klippte mig hos en frissa så vaddå!!! 

Alldeles nyss kom min käraste hem. Trevligt, trevligt. Fick en telefon av honom. Hanna: Hälsa Mattias att det är en HTC HERO. De va ju en sån han tänkt att köpa den där gången du vet!
De enda jobbiga med en ny telefon är ju att lära sig den. 

Nu kan jag ju inte blogga längre när P är hemma. Måste ju umgås med honom nu!


 

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Kan vi inte få en bild på nya frissan?? =)

Postat av: erica

pictures pictures :) stavas det så?! I alla fall vad ni alla har gått och blivit "telefoninne" !

Postat av: Stannapanna

Jag vill också se bild !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback