Ledig dag igen

Började min lediga dag med tandläkarbesök 07:40... de e ju inte min favorit grej att gå dit. Men jag blir kallad vartannat år och det tycker jag är bra. Och nu va de som de alltid brukar vara, fina tänder inga hål, men lite tandsten och polering. Klart sen! 20 minuter o stolen är alldeles perfekt lagomt.
I kassan blev jag överaskad av att jag bara behövde betala 45 :- för besöket!!!!! Nu får man tydligen 300:-/år från försäkringskassan och eftersom de va 2 år sen sist så drogs det av 600:-. I like it!!

Va hos Kalle på förmiddagen också och for ut på en ridtur. Jättehärligt väder idag. Solen rent av värmde i ansiktet. Kalle va glad också.

Sen blev det lunch med Patrick. Låg och läste lite tidningar i sängen när han for och jobba igen. Nästa gång jag vakna va klockan 16.00...oj.... då ska jag väl vara pigg ikväll då om inte annat.
 Middagen står i ugnen nu och kanske ett snabbt race till Kalle och plocka in honom för kvällen. Sen en middag för två då barnen redan ätit. Rätt mysigt=)



kortet ser ju mkt blåare ut än vad det är, men de va soligt och fint=)!!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback