då va de fredag och dans igen...

... om man nu ska se Let´s Dance föståss. Vilket jag gör för att bedriva min tid. Kära Patrick har åkt ut till Stöcksjö för att laga gamla volvon.
Jag är grymt sugen på något, men kan inte riktigt komma på vad det kan vara.... 

Dagen har iaf rullat fram som vanligt. Knallblå himmel imorse, men oj vad kallt det var. -20 grader.
Hoppas det kan bli lite mildare inför imorgon bitti då jag ska ta ut hästarna. Tänkte ta med mig någon av donnorna, om dom har vaknat förståss. Jag vet ju en herre som kommer att bli nöjd att få lite "rofylld" och tyst morgon=).

Och nu har OS dragit igång också, måste bara erkänna att jag inte är någon jätte fans av backhoppning. Men är det OS så är de ju OS. Men man ser ju fram emot skidskytte, skidor och alpint. Har jag missat något?

nee... kanske ska gå och se om man hittar något gott!!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback