Lediga sköna dag!

Nu va kidsen lagda. Haft en toppen dag iaf.
Ridningen gick bra och jag fick ju upp Elisabeth på Kalles sadel och hon e ju så duktig. Kalle tyckte de nog va asjobbigt, men han blev riktigt fin=). Efter vi ridit så hade knytis-fika. Jag, Mikela och Elisabeth. Riktigt trevligt.... och gott=).
Man inser ju att dagarna går ju så otroligt fort när man är ledig. Det va bara att fara hem och göra i ordning maten, slänga in den i ugnen och fara o hämta barnen på dagis. Hem och äta.
Blev förresten Makaronipudding. Inte så ofta man äter det nuförtiden, men gott var det.

Försökte ha lite överblick om det är något bra att se på tv ikväll...men inget speciellt tror jag. Har så dålig koll va man ska se och inte se. Jag har inte allt för mycket tid över till att se på tv. Mina kvällar brukar gå så fort.
och det brukar aldrig slå fel att när jag ska se på tv så brukar det sluta i snarkningar och Patrick tar mig till sängen=).

Till morgondagen då... Vilka ska se Idol??? jag ska absolut göra det. Jag följer det slaviskt=)

Nu ska jag ta kvällens omgång av Betapet. Har ni som inte provat det förrut provat??

Kramelikram

//
Linnéa

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: erica

Inte provat Betapet än. Men ska göra det när renoveringen är klar. Då har jag tid :)

Postat av: Maria

Jag jobbar till 22 imorron, men jag ser idol i ögonvrån när jag sladdar förbi TV:n =)

Har inte testat Betapet än, men jag ska! Jag är helt fast i Bejeweled Blitz på Facebook å MahJongg...

Vilken cool farsa ni har, han drog jordens trumsolo i kyrkan ikväll ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback