i´ts a raining night... halleluja

och regnet slutade aldrig falla från himmelen... Va man blir less.
Det har bara kommit mer, och mer, och mer.... hela kvällen. Skulle ju rida och trimma Kalle, men istället drog jag till Innertavle och ridhuset (vilket va skönt att slippa regent och rida i mörkret). Men då tar ju allt lite längre tid och hemma va jag klockan 22.00.
Ev kommer det en spekulant på söndag för provridning. Måste klippa honom innan dess... han e långhårig och inte så fager.
Så Stensele-planerna kanske blir ändrade. Kommer hon så är jag nog bara där fredag till lördag. Måste ju titta på Lynxen=).... så de får bli en snabbis isf.

Imorgon får Patrick besök från jobbet och därför har vi nu ränt runt som två galningar sent om sides och städat runt lite. Han har som ett litet hetsigt städ humör så man får göra som han säger=)

Dessutom missade vi våran tvättid idag, eller jag trodde de va idag, men de va ju tyvärr igår. Så oj oj... högen får växa lite till.

Nu blir det en varm dusch och sen kanske sängen.

Halloj

// Linnéa

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: erica

skoj att se att andra oxå har det lite hektiskt ibland :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback