friday friday

jaha... nu sitter vi här jag och Patrick. Mitt emot varandra med varsin dator. Vilken fredag=)!!!!

Nä... vi har haft det bra, Jag kom ju hem fyra, och då fixade jag middag som vi sen åt tillsammans. Mysigt!
Sen en snabb sväg förbi stallet. Det har regnat precis hela dagen här så hästarna fick stå inne från lunch, så vi va där nu och gav lite kvällsmat. Kalle blev glad, Patrick bjöd honom på vad han kallade för fredagsmys....det var ca dubbla portion mat jämför med vad han brukar få. men Kalle va helnöjd=)

Annars så har dagen vart helt ok. På jobbet har det vart ganska rutchigt, så jag kan ju inte sticka under stolen med att de va väldigt skönt att gå hem fyra. Skulle få göra de fler gånger.

Undra vem som åker ut idag från idol då...?!?  Jag gissar på Mariette eller Reza. Det som är så svårt nu e ju att alla som e kvar e ju duktiga.  
Sen när det är långpausen så måste vi ta hand om disken efter maten. Vi blev så där snuskigt lat efter middagen...=(

Ha en skön fredag kväll med massa gott att äta och trevligt umgänge.
De ha då jag=)!!

Hej hej

// Linnéa

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: stannapanna

http://ludvigssons.blogg.se/2009/september/har-kommer-den.html#comment



Har du missat detta ??? Välkommen in om ni är uppöver ;0) Skoj att du bloggar !! Sköt om dig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback