Innedag... ...blev det idag pga regn. Men...

imag0233 (MMS)

Innedag... ...blev det idag pga regn. Men vi hann med en promenad på morgonen innan det kom. Tristan har legat i gymet och roat sig själv bra. Men han börjar bli mer medveten om att de e rätt trevligt att hänga med morsan oxå. Bakåt en liten kaka har jag hunnit med av en gammal banan som låg i fruktkorgen. Patrick e borta i veckan o jobba i veckan så de e jag och junior som håller ställningarna. Lite tråkigt att våran "hemma"-dator är sönder. Istället får jag nöja mig med telefonen. Och allt går ju lite långsammare med den... Men jag ska nog överleva! Nu ska jag smaka min kaka:-)

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: kicki

Jäklarns vad han växer!!! :)

Postat av: erica

å vad fin han e :)

Postat av: erica

Han ser som så vuxen ut på detta kort. När är du gräsänka nästa gång så jag å Colin kan komma ner och hålla ställningarna?

Postat av: Linnéa

Han växer så det knakar=)!



Vi får planera in nästa gång han e borta. Då får vi passa på och vara "lyx"fruar;)

SKa kolla med han hur det ser ut!!

Postat av: Lina

Åh, vad söt han är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback