Äntligen en "vanlig" dator!

Det är ju inte det ultimataste att använda sig enbart av mobilen när man vill surfa och t.ex. skriva i bloggen. Tar tid och det blir inge snyggt heller. Men nu har Mister Patrick kommit hem så nu har jag en dator!!!:).

Dagen har varit toppen. Köket har fått sig gardiner nu och jag tycker det blev superbra. Var tvungen att besöka Expo oxå för att inhandla lite diverse "småsaker" för att sätta pricket över i:et.
Passade även på att sy 3 st kuddöverdrag till soffan. men jag vill ha mer tyg i olika kulörer och mönster. Det var ju kul det här. Den kära 30-års presenten var ju toppen!!! I like it!.

Jag hade manligt besök imorse klockan tio....;)

.......men de va bara en "farbror" från Trygg Hansa som ville ge mig gratis rådgivning ang försäkring till Tristan. Så nu e lilla killen försäkrad, nåt som jag gått och dragit på alldeles för länge, Men nu e det gjort!

Dags att väcka mannen som somnat i soffan...hmmm... måste ha jobbat hårt i veckan (!?). Nu börjar ju Idol, har ju som blivit ständiga kvällsprogrammet.



måste ju även bjussa på ett litet fint kort på prinsen. Hitta ett där han va ca 1 månad gammal.



Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: kicki

Vad fina gardiner! Nu blev jag sugen på köpa tyg och sy nya gardiner :) Och vilken söt liten pajk på den andra bilden :)

Postat av: mammi

Blev ju fint det där, bra jobbat!

Postat av: Fanny

super fin kort på honom.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback